2021-2022 Eğitim Öğretim Yılı Güz Dönemi Lisansüstü Programlara Yerleşme Sonuçları
2021-2022 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI GÜZ DÖNEMİ LİSANSÜSTÜ PROGRAMLARA YERLEŞME SONUÇLARI
2021-2022 Eğitim Öğretim Yılı Güz Dönemi için Lokman Hekim Üniversitesi Sağlık Bilimleri Enstitüsü lisansüstü programlarına yerleşme sonuçları açıklanmıştır. İlgili programa “Asıl” olarak yerleşen öğrencilerimizin 27.09.2021-29.09.2021 tarihleri arasında öğrenim ücretlerini ödeyerek kayıtlarını kesinleştirmesi gerekmektedir. 29.09.2021 Çarşamba günü saat 17:00’a kadar kaydını kesinleştirmeyen “Asıl” adaylarımızın yerine sırasına göre “Yedek” adaylar çağrılacaktır. Ödeme aşaması tamamlandıktan sonra kesin kayıt için Öğrenci İşleri Koordinatörlüğü ile iletişime geçerek kayıt işlemlerinizi tamamlayabilirsiniz. Şehir dışında ya da üniversitemize gelemeyecek durumda olan adaylarımızın kesin kayıt sırasında istenilen tüm orijinal evrakları tamamlayıp 1 ay içerisinde Lokman Hekim Üniversitesi Öğrenci İşleri Koordinatörlüğümüze iletilmesi gerekmektedir.
Sonuçlar için TIKLAYINIZ.
Lisansüstü program ücretleri için TIKLAYINIZ.
Ödeme Seçenekleri:
Peşin Ödeme
Program ücretinin tamamının kayıt zamanında, peşin ödenmesi halinde %10 indirim uygulanacaktır. Türk Ekonomi Bankası, Garanti Bankası’nın bütün şubelerinden “Lokman Hekim Üniversitesi” ödemesi olarak bildirilip, öğrencinin T.C. Kimlik numarası verilerek ödeme yapılabilecektir. Ödenecek tutarlar Üniversitemiz tarafından bankaların sistemlerine yüklenmektedir.
Otomatik Tahsilat Sistemi İle Ödeme
Üniversitemizin Otomatik Tahsilat Sistemi (OTS) anlaşması yaptığı Türk Ekonomi Bankasından, herhangi bir ücret, komisyon, vade farkı ve faiz ödenmeksizin, bankaların ödemeyi yapacak kişiye onay vermesi şartıyla program ücretinin Yüksek Lisansta tamamı 1 peşin ve +7 taksit olarak, Doktorada 1 peşin ve +11 taksit olarak ödeme yapılabilecektir. Bu işlem Türk Ekonomi Bankası’nın bütün şubelerinden gerçekleştirilebilecektir. OTS (KMH) sözleşmesi imzalanmadan ve 1.taksit ödenmeden kayıt işlemi yapılmayacaktır.
OTS ile ödeme yapabilme koşulları:
Banka tarafından yapılacak araştırma sonucu olumlu olan ve gelirini belgeleyebilen kişiler OTS sistemi ile ödeme yapabileceklerdir.
Banka gerekli görmesi halinde kefil veya ek teminat talep edebilecektir.
Başvurulan şubede olası sorunlarda aşağıdaki kişiler veya gidilen şubenin yetkilisine ulaşabilir.
TEB Çankaya Ankara Şubesi personel iletişim bilgileri:
Esra Barış
Şube telefon: 08502041797
GSM: 05548703072
Mail: esra.baris@teb.com.tr
Merve Ecem Arslan
Şube telefon: 08502049841
GSM:05533299814
Mail: merveecem.arslan@teb.com.tr
Ezgi Eren
Şube telefon: 08502041065
Mail: ezgi.eren@teb.com.tr
Garanti Bankası Mustafa Kemal Şubesi (Ankara)
Ayşen Hanım: 0312 203 38 16
Ceren İşleyen: 0312 203 38 11
Melike Okur: 0312 203 38 13
Önemli not: Üniversitemizde nakit, çek, kredi kartı, havale/EFT, açık hesap şeklinde tahsilat yapılmamaktadır. Bütün ödemeler banka şubelerinde yapılacaktır.