2020-2021 BAHAR DÖNEMİ YAPILACAK DERS KAYDI İÇİN ÖNEMLİ BİLGİLENDİRME
Sevgili Lokman Hekim Üniversitesi Öğrencilerimiz,
2020-2021 Eğitim-Öğretim yılı kayıt haftamız (kayıt yenileme, ders kayıtları ve öğrenim ücretinin yatırılması) 15-26 Şubat 2021 tarihinde olup,
- Öğrenim ücreti için 1 yıllık peşin ve 1+7 taksitli ödeme seçenekleri ile ödeme yapanlar bahar dönemi ders kayıtları açık olacağından kayıt yapılabilecektir.
- 2 Taksit ile ödeme seçeneğini tercih eden öğrencilerimiz İş Bankası ve Garanti Bankasının bütün şubelerinde, Lokman Hekim Üniversitesi eğitim bedeli ödemesi ve T.C. kimlik numarasını vererek yatırılması gereken tutarları görebileceklerdir. Ödeme işlemi tamamlandıktan sonra ders kayıtları açılacaktır.
- Üniversitemiz tam burslu öğrencileri kapsam dışında olup ders kayıt sistemleri açık olacaktır.
- Yabancı uyruklu öğrencilerimiz için de tam burslu olanlar ve öğrenim ücretini peşin ödeyenlerin sistemleri otomatik açılacak olup, iki taksitle ödeme yapanlar da yukarıdaki hükümlere tabi olacaklardır.
- Banka entegrasyonunda yaşanabilecek sıkıntılar nedeniyle yatırılan eğitim ücretinin sistemimize düşmesi yarım günü bulabilir. Gereği bilgilerinize duyurulur.
Bütün ödeme işlemleri Garanti Bankası ve İş Bankası şubeleri aracılığı ile yapılacaktır. İşlem yapılan şubelerde problem çıkması halinde bulunduğunuz şube çalışanının
Garanti Bankası Mustafa Kemal Şubesi (Ankara)
Göksu Koyuncu 0312 203 38 16
Erkan Çeken 0312 203 38 11
Kübra Aytan 0312 203 38 13 ile
İş Bankası Mustafa Kemal Şubesi (Ankara)
Nedret Şebnem Nebioğlu 0312 219 63 01 Dahili: 1301
Burcu Sözeri Şeker 0312 219 63 01 Dahili: 1300
Eda Doğan 0312 219 63 01 Dahili 6300
Hülya Ateş 0312 219 63 01 Dahili 1400 ile iletişime geçmesi gerekmektedir.
Üniversitemizde nakit, çek/senet, açık borçlu cari hesap veya kredi kartı, EFT ile tahsilat yapılmamaktadır.
Başarılar dileklerimizle. Sevgiler.