

Akademik Teşvik Ödeneği Başvuru Sistemi Kullanıma Açıldı
Üniversitemiz
- Hakkımızda
- Genel Bilgi
- Misyon ve Vizyon
- Değerlerimiz
- Kurucu Vakıf
- Tanıtım Kataloğu
- Galeri
- Video Galeri
- Kurumsal
- Mevzuat
- Rektörlüğe Bağlı Birimler
- İş Akış Şemaları
- Logomuz
- Stratejik Plan
- Bağış
- Organizasyon Şeması
- Yönetim
- Mütevelli Heyeti
- Rektörlük
- Genel Sekreterlik
- Üniversite Senatosu
- Üniversite Yönetim Kurulu
- İdari Birimler
Tarih: 27.01.2025
2024 - 2025 yılı Akademik Teşvik Başvuruları sürecine ilişkin önemli bir değişikliği sizlerle paylaşmak isteriz. Başvurular artık fiziksel olarak değil, online sistem üzerinden alınacaktır.
Başvuru süreci, 28 Ocak 2025 tarihinde başlayacak olup, 14 Şubat 2025 tarihinde sona erecektir. Başvurularınızı belirtilen tarihler arasında kurumumuzun Akademik Teşvik Başvuru Sistemi üzerinden başvuru kurallarına uygun şekilde gerçekleştirebilirsiniz.
Sisteme Giriş Bilgilerini:
Kullanıcı Adı: Kurum Mail Adresiniz
Şifre: LokmanHekim06_
ÖNEMLİ NOT: Akademisyenlerimiz 2023 yılı sonu yayımlanmış fakat 2023 – 2024 yılı Akademik Teşvik Ödeneği başvurusunda değerlendirmeye alınmamış yayınlara ilişkin başvuruları 2024 – 2025 yılı Akademik Teşvik Ödeneği başvurusunda gerçekleştirilecektir.
UYARI: Akademik Teşvik Ödeneği başvuru sürecinizde gerçekleştireceğiniz veri girişlerinizde her yayın türü için tek bir form gönderimi yapabilirsiniz. Her yeni yayın türü için sayfayı yenileyerek veri girişi sağlayabilirsiniz.
Bu yeni sistemin, başvuru sürecini daha hızlı, kolay ve erişilebilir hale getireceğine inanıyoruz. Online başvuru sistemi ile ilgili detaylı bilgi için aşağıda örnek rehber video sizlerle paylaşılmıştır.
Sorularınız veya destek talepleriniz için tugba.gungor@lokmanhekim.
Katkılarınız ve anlayışınız için teşekkür eder, başarılı bir başvuru dönemi dileriz.