Tarih: 08.09.2022

SEVGİLİ LOKMAN HEKİM ÜNİVERSİTESİ ÖĞRENCİLERİ

ÜNİVERSİTENİZE HOŞ GELDİNİZ

 
  • DGS SONUÇLARINA GÖRE KAYIT İŞLEMLERİ
ELEKTRONİK KAYIT (E–KAYIT)  
  • Tüm aday öğrenciler için e-kayıt işlemleri yapılabilecektir.
  • Elektronik kayıt (e-kayıt) yaptırmak isteyen aday öğrencilerin (şayet yoksa) PTT şubelerinden e-devlet şifresi almaları gerekmektedir.
  • Elektronik kayıt yaptıracak aday öğrenciler 08-12 Eylül 2022 tarihleri arasında saat 23:59’a kadar E-Devlet Kapısının turkiye.gov.tr adresindeki e-hizmetler bölümü altında yer alan “Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı” başlığı altında açılacak olan “Üniversite E-Kayıt” seçeneğini tıklayarak kayıtlarını gerçekleştirebilirler.
  • (Elektronik kayıt ekranı öğrenim ücretlerinin yatırılmasının ardından açılacaktır. Öğrenim ücretleri %100 burslu öğrencilerimizi kapsamamaktadır.)
  • E-kayıtta öğrencinin yerleşme bilgileri YÖKSİS verisinden otomatik olarak gelecek olup. Henüz mezun mezun olamayan öğrenciler Elektronik kayıt yapamayacak ve Üniversitemize yönlendirilecektir.
  • E–kayıt işlemini tamamlayan öğrencilerin E–Devlet Kapısı üzerinden kayıt olduklarını gösterir barkodlu çıktı ile birlikte yüz yüze kayıt işlemlerinde istenen evrakları en geç 30 Eylül 2022 tarihine kadar Öğrenci İşleri Daire Başkanlığına teslim etmeleri gerekmektedir.
  • E-kayıt yapamayan adaylar, 09-14 Eylül 2022 tarihleri arasında 09:00 ile 18:00 saatlerinde yüz yüze kayıt yaptıracaklardır.
  YÜZYÜZE KAYIT İŞLEMLERİ:  
  • Kayıt için adayların bizzat ya da noter kanalıyla vekil tayin ettiği kişiler aracılığıyla başvurmaları gerekmektedir. Posta ile kayıt yapılmaz.
 
  • Kayıt Adresi:
Lokman Hekim Üniversitesi, Söğütözü Mahallesi, 2179. Sokak No:6 Çankaya/ANKARA
  • Kayıt için Gerekli Evraklar:
1) 4 adet vesikalık fotoğraf (Fotoğrafların arkasına T.C kimlik numarası ve kazanılan program yazılacaktır.) 2) Önlisans diploması aslı veya e-devlet çıktısı ya da geçici mezuniyet belgesi. 3) Nüfus cüzdanı fotokopisi 4) Nüfus kayıt örneği (e- devlet üzerinden alınacaktır.) 5) İkametgâh (e-devlet üzerinden alınacaktır.) 6) Adli sicil formu (e-devlet üzerinden alınacaktır.) 7) ÖSYM sonuç ve yerleştirme belgesi. 8) ÖSYM tercih formu. 9) Eğitim ücretinin yatırıldığına dair banka dekontu. 10) Transkript 11) Ders İçeriği   MUAFİYET VE İNTİBAK İŞLEMLERİ İÇİN; Onaylı transkript ve ders içeri ile kayıt olduktan sonra yerleşilen akademik birime başvuru yapılması gerekmektedir.
  • E-devlet üzerinden kayıt yaptırmayan adayların şahsen kayıt yaptırmaları gerekmektedir.
  • Eksik belge veya posta yolu ile kayıt yapılmayacaktır.
  • Kayıt işlemleri için öğrencimizin şahsına ait e-posta ve telefon numarasına sahip olması gerekmektedir. E-posta ve telefon numarası olmayan öğrencilerin kayıt öncesinden edinmeleri gerekmektedir.
  EĞİTİM ÜCRETLERİ: Eğitim ücretlerimize ait bilgi aşağıda bulunan linkte yer almaktadır. Eğitim Ücretleri için Tıklayınız. Online ödeme için tıklayınız.  Ödeme Seçenekleri:
  1. Peşin Ödeme
Bir yıllık eğitim-öğretim ücretinin tamamının kayıt zamanında, peşin ödenmesi halinde %10 indirim uygulanacaktır. Peşin Ödeme yöntemlerimiz:
  • Üniversitemiz Web sitesi üzerinden kredi kartı veya banka kartı ile öğrencinin T.C. kimlik numarası girilerek, banka fark etmeksizin tek kartla ve tek çekim olarak ödeme yapılabilir. Sanal pos üzerinden yapılan ödemelere taksitlendirme yapılamamaktadır.
Amerikan Express Kart ile ödeme yapılamamaktadır.
  • Türk Ekonomi Bankası’nın bütün şubelerinden veya mevcut müşterisi iseniz internet bankacılığı üzerinden; Ödemeler → Faturalar→ Hizmet tipi→ Diğer →Kurum Tipi→Lokman Hekim Üniversitesi peşin ödeme seçeneğine tıklayarak öğrencinin T.C Kimlik numarası ile ödeme yapabilirsiniz
Ödenecek tutarlar üniversitemiz tarafından bankaların sistemlerine yüklenmektedir. Web sitesi üzerinden kredi kartı veya banka kartı ile yapılan ödemelerde komisyon alınmamaktadır.
  1. 1 Peşin + 7 Taksit ile Ödeme (Otomatik Tahsilat Sistemi) Üniversitemizin Otomatik Tahsilat Sistemi (OTS) anlaşması yaptığı bankadan (Türk Ekonomi Bankası) herhangi bir ücret, komisyon, vade farkı ve faiz olmaksızın bankanın veliye onay vermesi şartıyla yıllık ücretin tamamı 1 peşin + 7 taksit olarak ödeme yapılabilecektir. Bu işlem Türk Ekonomi Bankası' nın bütün şubelerinden gerçekleştirilebilecektir. OTS (KMH) sözleşmesi imzalanmadan ve peşinat (yıllık eğitim ücretinin 1/8 i) ödenmeden kayıt işlemi yapılamayacaktır.
OTS ile ödeme yapabilme koşulları:
  • Bankaca yapılacak istihbaratı olumlu olan ve gelirini belgeleyebilen veliler OTS sistemi ile ödeme yapabileceklerdir.
  • Banka gerekli görmesi halinde kefil veya ek teminat talep edebilecektir.
  • Gidilen şubede sıkıntı çıkması halinde aşağıdaki kişilere, gidilen şube yetkilisi ulaşabilir.
TEB Çankaya Ankara Şubesi personel iletişim bilgileri Esra Barış Şube telefon: (0850) 204 17 97 GSM: (0554) 870 30 72 Mail: esra.baris@teb.com.tr   Merve Ecem Arslan Şube telefon: (0850) 204 98 41 GSM: (0553) 329 98 14 Mail: merveecem.arslan@teb.com.tr   Özlem Çelik Şube telefon : (0850) 2041817 GSM: (0536) 600 67 84 Mail: ozlem-celik@teb.com.tr   Önemli not: Üniversitemizde nakit, çek, kredi kartı (web sitesi hariç), havale/EFT, açık hesap şeklinde tahsilat yapılmamaktadır. Bütün ödemeler banka şubelerinde yapılacaktır.
Giriş Yap Lokman Hekim Online