• TR | EN
  • Tarih: 20.12.2021

    20 Aralık 2021 PAZARTESİ                   Resmî Gazete                             Sayı: 31695
    Lokman Hekim Üniversitesi Rektörlüğü’nden Üniversitemize bağlı birimlerde istihdam edilmek üzere, 2547 sayılı Yükseköğretim Kanunu,  12.06.2018 tarihli Resmi Gazete‘de yayınlanan Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma Yönetmeliği, 09.11.2018 tarihli Resmi Gazete’de yayınlanan Öğretim Üyesi Dışındaki Öğretim Elemanı Kadrolarına Yapılacak Atamalarda Uygulanacak Merkezi Sınav ile Giriş Sınavlarına İlişkin Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmelik ve Lokman Hekim Üniversitesi Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma Kriterleri Yönergesi’nin ilgili maddelerinde belirtilen koşullara göre öğretim elemanları alınacaktır. Başvuru Süresi:        20 ARALIK 2021 - 03 OCAK 2022 Son Başvuru Tarihi: 03 OCAK 2022 Saat:17.00 Başvuru Adresi: Lokman Hekim Üniversitesi Personel İşleri Koordinatörlüğü Söğütözü Mah. 2179. Cad. No:6 Çankaya 06510/ANKARA         İrtibat Tel: 444 8 548  Dahili: 6062 ve 6030   1- PROFESÖR KADROLARI İÇİN Başvuru Dilekçesi Profesör kadrolarına başvuran adayların özgeçmiş̧ (YÖK formatlı), iki (2) adet fotoğraf, nüfus cüzdanı fotokopisi, askerlik durum belgesi ile lisans, yüksek lisans, doktora veya uzmanlık belgesi ve doçentlik belgesinin onaylı suretleri (noter onaylı veya aslı getirilmek şartıyla Üniversitemizce onaylanabilir) ve 6 (altı) adet salt okunur CD kaydı veya taşınabilir bellek (doçentlik yabancı dil belgesi, diploma örnekleri, özgeçmiş ve yayın listesi, bilimsel çalışma ve yayınlarını kapsayan) ile Üniversitemiz Personel İşleri Koordinatörlüğüne şahsen veya posta yolu ile müracaat etmeleri gerekmektedir. Ayrıca, “Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma Yönetmeliği’nin” 14. maddesi gereğince yayın listelerinde başlıca araştırma eserlerini belirteceklerdir.   2- DOÇENT KADROLARI İÇİN Başvuru Dilekçesi Doçent kadrolarına başvuran adayların özgeçmiş (YÖK formatlı), iki (2) adet fotoğraf, nüfus cüzdanı fotokopisi, askerlik durum belgesi ile lisans, yüksek lisans, doktora veya uzmanlık belgesi ve doçentlik belgesinin onaylı suretleri (noter onaylı veya aslı getirilmek şartıyla Üniversitemizce onaylanabilir) ve 4 (dört) adet salt okunur CD kaydı veya taşınabilir bellek (doçentlik yabancı dil belgesi, diploma örnekleri, özgeçmiş ve yayın listesi, bilimsel çalışma ve yayınlarını kapsayan) ile Üniversitemiz Personel İşleri Koordinatörlüğüne şahsen veya posta yolu ile müracaat etmeleri gerekmektedir.   3- DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ KADROLARI İÇİN Başvuru Dilekçesi Doktor Öğretim Üyesi kadrolarına başvuran adayların özgeçmiş (YÖK formatlı), iki (2) adet fotoğraf, nüfus cüzdanı fotokopisi, askerlik durum belgesi ile lisans, yüksek lisans, doktora ve uzmanlık belgelerinin onaylı suretleri (noter onaylı veya aslı getirilmek şartıyla Üniversitemizce onaylanabilir) ve 4 (dört) adet salt okunur CD kaydı veya taşınabilir bellek (yabancı dil belgesi, diploma örnekleri, özgeçmiş ve yayın listesi, bilimsel çalışma ve yayınlarını kapsayan)  ile Üniversitemiz Personel İşleri Koordinatörlüğüne şahsen veya posta yolu ile müracaat etmeleri gerekmektedir.   NOT:
    • Yabancı ülkelerden alınan doktora, doçent ve profesörlük diploması ile unvanların Üniversitelerarası kurulca eşdeğerliliğinin onaylanmış olması gerekmektedir.
    • Herhangi bir kamu kurumunda çalışanlar (daha önce çalışıp ayrılmış dahi olsalar) çalıştıkları kurumdan alacakları disiplin soruşturması geçmişini ve ayrılma nedenini de içerir onaylı hizmet belgesi ile askerlik durum belgelerini müracaat belgelerine ekleyeceklerdir.
    • Başvuruda noter onaylı olarak istenilen belgelerin aslı görülmesi halinde “aslı gibidir” onayı Üniversitemizce yapılabilecektir.
    • Başvuru dilekçesinde adaya ait tüm iletişim bilgileri (cep, iş, ev telefonu ve e-posta adresi) belirtilecektir.
    • Başvurular şahsen veya posta ile yapılacak olup, posta yoluyla yapılan başvurularda son başvuru tarihi saat 17.00’den sonra ulaşan dosyalar dikkate alınmayacaktır.
      Başvuru Süresi:        20 ARALIK 2021 - 03 OCAK 2022 Son Başvuru Tarihi: 03 OCAK 2022 Saat:17.00 Başvuru Adresi: Lokman Hekim Üniversitesi Personel İşleri Koordinatörlüğü Söğütözü Mah. 2179. Cad. No:6 Çankaya 06510/ANKARA       İrtibat Tel: 444 8 548 Dahili: 6062 ve 6030 Detaylı bilgiye www.lokmanhekim.edu.tr sayfasından ulaşabilirsiniz.
    Fakülte/Bölüm/Meslek Yüksekokulu Unvan Anabilim Dalı/Bilim Dalı/Bölüm/Program Kadro Sayısı Açıklama
    Tıp Profesör Göğüs Hastalıkları 1 Tıp Doktoru, göğüs hastalıkları uzmanı ve immünoloji ve alerji hastalıkları yan dal uzmanlığına sahip olmak.
    Tıp (İngilizce) Profesör Genel Cerrahi 1 Tıp Doktoru ve genel cerrahi uzmanı olmak. Karaciğer transplantasyonu ve hepatobiliyer cerrahi alanında çalışmaları olmak.
    Tıp Profesör Çocuk Cerrahisi 1 Tıp Doktoru ve çocuk cerrahisi uzmanı olmak.
    Tıp Doçent Kardiyoloji 1 Tıp Doktoru ve kardiyoloji uzmanı olmak. Havacılık kardiyolojisi konusunda çalışmaları olmak.
    Tıp Doçent Göz Hastalıkları 1 Tıp Doktoru ve göz hastalıkları uzmanı olmak.
    Tıp Profesör/Doçent/ Dr. Öğretim Üyesi Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları 2 Tıp Doktoru ve Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları alanında uzman olmak.
    Tıp Profesör/Doçent/ Dr. Öğretim Üyesi Deri ve Zührevi Hastalıkları 1 Tıp Doktoru ve deri ve zührevi hastalıkları uzmanı olmak.
    Tıp Profesör/Doçent/ Dr. Öğretim Üyesi Nükleer Tıp 1 Tıp Doktoru ve nükleer tıp uzmanı olmak.
    Diş Hekimliği Profesör Diş Hastalıkları ve Tedavisi 1 Diş Hekimi ve diş hastalıkları ve tedavisi doktorası olmak ve restoratif diş hekimliğinde lazer uygulamaları üzerine çalışmaları bulunmak.
    Diş Hekimliği Doçent Ortodonti 1 Diş Hekimi ve ortodonti doktorası olmak ve bu alanda ders vermiş olmak.
    Diş Hekimliği Dr. Öğretim Üyesi Protetik Diş Tedavisi 1 Diş Hekimi ve protetik diş tedavisi doktorası veya uzmanlığı olmak
    Eczacılık Fakültesi   Dr. Öğretim Üyesi   Eczacılık Temel Bilimleri 1 Biyoloji bölümü lisans programından mezun olmak, nanoteknoloji ve nanotıp alanında doktorası olmak ve mikroakışkan platformlar üzerine bilimsel çalışmalar ve yayınlar yapmış olmak.
           
    Giriş Yap Lokman Hekim Online