

2021-2022 Eğitim Öğretim Yılı Bahar Dönemi Lisansüstü Programlara Yerleşme Sonuçları Hk.
Üniversitemiz
- Hakkımızda
- Genel Bilgi
- Misyon ve Vizyon
- Değerlerimiz
- Kurucu Vakıf
- Tanıtım Kataloğu
- Galeri
- Video Galeri
- Kurumsal
- Mevzuat
- Rektörlüğe Bağlı Birimler
- İş Akış Şemaları
- Logomuz
- Stratejik Plan
- Bağış
- Organizasyon Şeması
- Yönetim
- Mütevelli Heyeti
- Rektörlük
- Genel Sekreterlik
- Üniversite Senatosu
- Üniversite Yönetim Kurulu
- İdari Birimler
Tarih: 01.02.2022
2021-2022 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI BAHAR DÖNEMİ LİSANSÜSTÜ PROGRAMLARA YERLEŞME SONUÇLARI 2021-2022 Eğitim Öğretim Yılı Bahar Dönemi için Lokman Hekim Üniversitesi Sağlık Bilimleri Enstitüsü lisansüstü programlarına yerleşme sonuçları açıklanmıştır. İlgili programa “Asıl” olarak yerleşen öğrencilerimizin 31.01.2022-04.02.2022 tarihleri arasında öğrenim ücretlerini ödeyerek kayıtlarını kesinleştirmesi gerekmektedir. 04.02.2022 Çarşamba günü saat 17:00’a kadar kaydını kesinleştirmeyen “Asıl” adaylarımızın yerine sırasına göre “Yedek” adaylar çağrılacaktır. Ödeme aşaması tamamlandıktan sonra kesin kayıt için Öğrenci İşleri Koordinatörlüğü ile iletişime geçerek kayıt işlemlerinizi tamamlayabilirsiniz. Şehir dışında ya da üniversitemize gelemeyecek durumda olan adaylarımızın kesin kayıt sırasında istenilen tüm orijinal evraklarını tamamlayıp 1 ay içerisinde Lokman Hekim Üniversitesi Öğrenci İşleri Koordinatörlüğüne posta yoluyla iletmesi gerekmektedir. Sonuçlar için TIKLAYINIZ. Lisansüstü program ücretleri için TIKLAYINIZ. Online kayıt işlemleri için tıklayınız Online Ödeme İçin Tıklayınız NOT: Lisansüstü ödemelerinizi banka veya kredi kartı ile tek çekim olarak yapabilirsiniz. Taksitlendirme işlemi yapılmamaktadır. Ödeme Seçenekleri: Peşin Ödeme Program ücretinin tamamının kayıt zamanında, peşin ödenmesi halinde %10 indirim uygulanacaktır. Türk Ekonomi Bankası, Garanti Bankası’nın bütün şubelerinden “Lokman Hekim Üniversitesi” ödemesi olarak bildirilip, öğrencinin T.C. Kimlik numarası verilerek ödeme yapılabilecektir. Ödenecek tutarlar Üniversitemiz tarafından bankaların sistemlerine yüklenmektedir. Otomatik Tahsilat Sistemi İle Ödeme Üniversitemizin Otomatik Tahsilat Sistemi (OTS) anlaşması yaptığı Türk Ekonomi Bankasından, herhangi bir ücret, komisyon, vade farkı ve faiz ödenmeksizin, bankaların ödemeyi yapacak kişiye onay vermesi şartıyla program ücretinin Yüksek Lisansta tamamı 1 peşin ve +7 taksit olarak, Doktorada 1 peşin ve +11 taksit olarak ödenebilecektir. Bu işlem Türk Ekonomi Bankası’nın bütün şubelerinden gerçekleştirilebilecektir. OTS (KMH) sözleşmesi imzalanmadan ve 1.taksit ödenmeden kayıt işlemi yapılmayacaktır. OTS ile ödeme yapabilme koşulları: Banka tarafından yapılacak araştırma sonucu olumlu olan ve gelirini belgeleyebilen kişiler OTS sistemi ile ödeme yapabileceklerdir. Banka gerekli görmesi halinde kefil veya ek teminat talep edebilecektir. Başvurulan şubede olası sorunlarda aşağıdaki kişilere veya gidilen şubenin yetkilisine ulaşılabilir. TEB Çankaya Ankara Şubesi personel iletişim bilgileri: Esra Barış Şube telefon: 08502041797 GSM: 05548703072 Mail: esra.baris@teb.com.tr Merve Ecem Arslan Şube telefon: 08502049841 GSM:05533299814 Mail: merveecem.arslan@teb.com.tr Ezgi Eren Şube telefon: 08502041065 Mail: ezgi.eren@teb.com.tr Garanti Bankası Mustafa Kemal Şubesi (Ankara) Ayşen Hanım: 0312 203 38 16 Ceren İşleyen: 0312 203 38 11 Melike Okur: 0312 203 38 13 Önemli not: Üniversitemizde nakit, çek, havale/EFT, açık hesap şeklinde tahsilat yapılmamaktadır. Bütün ödemeler banka şubelerinde yapılacaktır.