

Dgs 2023 Kayıt İşlemleri Hk.
Üniversitemiz
- Hakkımızda
- Genel Bilgi
- Misyon ve Vizyon
- Değerlerimiz
- Kurucu Vakıf
- Tanıtım Kataloğu
- Galeri
- Video Galeri
- Kurumsal
- Mevzuat
- Rektörlüğe Bağlı Birimler
- İş Akış Şemaları
- Logomuz
- Stratejik Plan
- Bağış
- Organizasyon Şeması
- Yönetim
- Mütevelli Heyeti
- Rektörlük
- Genel Sekreterlik
- Üniversite Senatosu
- Üniversite Yönetim Kurulu
- İdari Birimler
Tarih: 13.09.2023
SEVGİLİ LOKMAN HEKİM ÜNİVERSİTESİ ÖĞRENCİLERİ
ÜNİVERSİTENİZE HOŞ GELDİNİZ
DGS SONUÇLARINA GÖRE KAYIT İŞLEMLERİ
ELEKTRONİK KAYIT (E–KAYIT)
Tüm aday öğrenciler için e-kayıt işlemleri yapılabilecektir.
Elektronik kayıt (e-kayıt) yaptırmak isteyen aday öğrencilerin (şayet yoksa) PTT şubelerinden e-devlet şifresi almaları gerekmektedir.
Elektronik kayıt yaptıracak aday öğrenciler 14-18 Eylül 2023 tarihleri arasında saat 23:59’a kadar E-Devlet Kapısının turkiye.gov.tr adresindeki e-hizmetler bölümü altında yer alan “Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı” başlığı altında açılacak olan “Üniversite E-Kayıt” seçeneğini tıklayarak kayıtlarını gerçekleştirebilirler.
(Elektronik kayıt ekranı öğrenim ücretlerinin yatırılmasının ardından açılacaktır. Öğrenim ücretleri %100 burslu öğrencilerimizi kapsamamaktadır.)
E-kayıtta öğrencinin yerleşme bilgileri YÖKSİS verisinden otomatik olarak gelecek olup. Henüz mezun mezun olamayan öğrenciler Elektronik kayıt yapamayacak ve Üniversitemize yönlendirilecektir.
E–kayıt işlemini tamamlayan öğrencilerin E–Devlet Kapısı üzerinden kayıt olduklarını gösterir barkodlu çıktı ile birlikte yüz yüze kayıt işlemlerinde istenen evrakları en geç 30 Eylül 2023 tarihine kadar Öğrenci İşleri Daire Başkanlığına teslim etmeleri gerekmektedir.
E-kayıt yapamayan adaylar, 14-20 Eylül 2023 tarihleri arasında 09:00 ile 18:00 saatlerinde yüz yüze kayıt yaptıracaklardır.
YÜZYÜZE KAYIT İŞLEMLERİ:
Kayıt için adayların bizzat ya da noter kanalıyla vekil tayin ettiği kişiler aracılığıyla başvurmaları gerekmektedir. Posta ile kayıt yapılmaz.
Kayıt Adresi:
Lokman Hekim Üniversitesi, Söğütözü Mahallesi, 2179. Sokak No:6 Çankaya/ANKARA
Kayıt için Gerekli Evraklar:
1) 4 adet vesikalık fotoğraf (Fotoğrafların arkasına T.C kimlik numarası ve kazanılan program yazılacaktır.)
2) Ön lisans diploması aslı ve fotokopisi veya e-devlet çıktısı ya da geçici mezuniyet belgesi.
3) Nüfus cüzdanı fotokopisi
4) Nüfus kayıt örneği (e- devlet üzerinden alınacaktır.)
5) İkametgâh (e-devlet üzerinden alınacaktır.)
6) Adli sicil formu (e-devlet üzerinden alınacaktır.)
7) ÖSYM sonuç belgesi.
8) ÖSYM yerleştirme belgesi.
8) ÖSYM tercih formu.
9) Eğitim ücretinin yatırıldığına dair banka dekontu.
10) Transkript
11) Ders İçeriği
Ödemenizi 2 türlü yapabilirsiniz:
Peşin ödeme: 1 Yıllık eğitim ücretinin tamamı ödenir (herhangi bir indirim uygulanmamaktadır)
1 Peşin + 7 taksitli ödeme (Kredili Mevduat Hesabı ile): 1 yıllık eğitim ücretine %20 vade farkı uygulanır. Üniversitemizin Otomatik Tahsilat Sistemi (OTS/KMH) anlaşması yaptığı bankalardan (Türk Ekonomi Bankası ve Yapı Kredi Bankası), bankaların veliye onay vermesi şartıyla yıllık ücretin tamamı (%20 vade farkı eklenen tutar) 1 peşin + 7 taksit olarak ödeme yapılabilecektir. Bu işlem Türk Ekonomi Bankası ve Yapı Kredi Bankası’nın bütün şubelerinden gerçekleştirilebilecektir. OTS (KMH) sözleşmesi imzalanmadan ve peşinat (yıllık eğitim ücretinin 1/8 i) ödenmeden okul kayıt işlemi yapılamayacaktır.
OTS (KMH) ile ödeme yapabilme koşulları:
Bankaca yapılacak istihbaratı olumlu olan ve gelirini belgeleyebilen veliler OTS sistemi ile ödeme yapabileceklerdir.
Banka gerekli görmesi halinde kefil veya ek teminat talep edebilecektir. Bankada kredi limitinizin onaylanmaması okulumuz ile ilgili bir durum değildir.
Önemli not: Üniversitemizde nakit, çek, pos cihazından kredi kartı, banka kartı (web sitesi hariç), havale/EFT, açık hesap ve elden taksitlendirme şeklinde tahsilat yapılmamaktadır. Bütün ödemeler Türk Ekonomi Bankası ve Yapı Kredi Bankası şubelerinde ve web sitemiz üzerinden sanal pos kredi kartı ve banka kartı ile yapılacaktır. Web sitesi üzerinden kredi kartı veya banka kartı ile yapılan ödemelerde komisyon alınmamaktadır. Komisyon çıkması durumunda kredi kartınızın bankası ile iletişime geçmeniz gerekmektedir.
Ödeme Yöntemlerimiz:
Web sitesi üzerinden öğrencinin T.C. kimlik numarası sorgulaması ile kredi kartı veya banka kartı ile tek seferde veya parçalı şekilde 1’den fazla kredi kartı kullanarak da ödeme yapabilirsiniz. Ödeme yapmadan önce mutlaka kart limitinizden ve günlük harcama limitlerinizden emin olunuz. Problem yaşamanız halinde kredi kartınızın ait olduğu banka müşteri hizmetleri ile temasa geçmelisiniz. Kartınızdan kaynaklanan problemlerin kurumumuzla bir ilgisi yoktur. ONLINE ÖDEME İÇİN TIKLAYINIZ
Türk Ekonomi Bankası'nın bütün şubelerinden Lokman Hekim Üniversitesi eğitim ödemesi olduğu belirtilerek öğrencinin T.C. Kimlik numarası ile yapılabilecektir. (Gittiğiniz şubede sorun yaşanması durumunda, bulunduğunuz şube çalışanının Çankaya Ankara Şubesi ile iletişime geçmesini belirtiniz.)
Çankaya Ankara Şubesi personel iletişim bilgisi:
Bircan Sezer 0 (535) 021 45 20
Özlem Çelik 0 (536) 600 67 84
Esra Barış 0 (554) 870 30 72
Yapı Kredi Bankası'nın bütün şubelerinden (bu ödeme seçeneğini kullanacaklar peşin ödeme sorgulama için tıklayınız / taksitlendirme sorgulama için tıklayınız üzerinden borç sorgulaması yapıp, ekran çıktısını yazdırıp o belge ile banka şube yetkilisine göstermek suretiyle ödeme yapabileceklerdir. (Gittiğiniz şubede sorun yaşanması durumunda, bulunduğunuz şube çalışanının Çukurambar Şubesi ile iletişime geçmesini belirtiniz.)
Çukurambar Şubesi personel iletişim bilgisi:
Şube tel: 0 312 285 74 17
Seher Aytekin dhl :183 ( 0546 506 06 93)
Sema Yapalıal dhl :182 (0 537 690 26 82)
Seda Çeliker dhl :121
Ferkan Atila dhl :190
Özge ozan dhl :131
Şube Müdürü sabit :0 312 285 78 89
Sevgilerimizle
Lokman Hekim Üniversitesi