• TR | EN
  • Tarih: 28.04.2021

    Sayın Akademisyenlerimiz ve Sevgili Öğrencilerimiz,

    Üniversitemizde 30 Nisan-17 Mayıs 2021 tarihleri arasında eğitime ara verilmiştir. Belirtilen tarihlerde Üniversite Kütüphanemiz de hizmet veremeyecek olup ödünç ve iade işlemleri durdurulmuştur. Üniversitemize gelemediğinizden dolayı iade edemediğiniz basılı kaynakların ödünç süreleri sizlerin sağlığını riske atmamak adına 17 Mayıs 2021 tarihine kadar uzatılmıştır.

    Eğitim ve öğretim faaliyetlerinin uzaktan yürütüldüğü bu günlerde kütüphanemizin sağladığı elektronik kaynaklardan yararlanabilmeniz için gerekli adımlar aşağıda verilmiştir:

    Elektronik Kaynaklara Kampüs Dışından Uzaktan Erişim İçin:

    1. Elektronik kaynaklara kurum dışından erişim için öncelikle her kullanıcımızın Lokman Hekim Üniversitesi kurumsal mail adresine sahip olması gerekmektedir.
    2.  Lokman Hekim Üniversitesi web sitesine girilir.

     https://www.lokmanhekim.edu.tr/

    1. Kütüphane” sekmesi tıklanarak Lokman Hekim Üniversitesi Kütüphanesi web sitesine geçiş yapılır.
    2. Sayfanın sağ alt kısmında Uzaktan Erişim kutucuğu tıklanır.
    3. Uzaktan erişim için gerekli IP ayarları verilen yönlendirmelere göre yapılır ve kütüphane sayfasında yer alan tüm abone veri tabanlarına ve e-kitaplara bu yolla erişilir.

    ÖNEMLİ NOT: Kullanılacak tarayıcının (Chrome, Firefox vb.)  IP adresini değiştirdikten sonra internet erişimi kısıtlanacaktır. Bu nedenle diğer sitelere girebilmek için ikinci bir tarayıcı kullanılması önerilmektedir. Örneğin Firefox’un IP adresini değiştirip sadece yayın taraması yapabilirken, günlük internet ihtiyacınızı Chrom’dan veya başka bir tarayıcıdan sağlamanız gerekmektedir.

    Elektronik kaynaklara erişim kılavuzunu ekte bulabilirsiniz.

    Sevgilerimizle,

    Lokman Hekim Üniversitesi Kütüphane ve Dokümantasyon Koordinatörlüğü

     
    Giriş Yap Lokman Hekim Online