Strateji ve Kalite Güvence Koordinatörlüğü’nün amacı; Lokman Hekim Üniversitesi Misyon ve Vizyonu ışığında, Stratejik Plan Geliştirme/Hazırlama süreçleri ve Kalite Güvence sisteminin yönetim ve organizasyonunu yapmak, ilgili mevzuat çerçevesinde verimli, düzenli ve uyumlu bir şekilde yürütülmesini sağlamak.
Görev ve Sorumlulukları:
- Üniversitenin Stratejik Planlama sürecini koordine etmek,
- Üniversitenin stratejileri doğrultusunda eğitim-öğretim, araştırma- geliştirme, toplumsal katkı, kurumsal kapasitenin geliştirilmesi ve girişimcilik süreçlerinde kalite güvence sisteminin organizasyonunu sağlamak,
- Stratejik Planda yer alan stratejik hedefler ve performans göstergelerini izlemek, sürekli iyileştirilmesi için gerekli çalışmaları koordine etmek ve Üniversite Yöneticileri ile paylaşmak,
- Akademik ve idari birimlerinin, personelin ve öğrencilerin kalite yönetimi farkındalığını artırmak ve kalite güvencesi süreçlerine katılımlarını teşvik için bilgilendirme toplantıları ve eğitimler düzenlemek,
- İç ve dış değerlendirme, kalite geliştirme çalışmaları için kurulan Kalite Komisyonunda görev almak, komisyonun idari hizmetlerini sağlamak,
- Yükseköğretim Kalite Kurulu (YÖKAK) faaliyetlerini izlemek, beklenen kalite sistemi kuruluşunu koordine etmek ve her yıl takvimine uygun Kurumsal İç Değerlendirme Raporu hazırlıklarını koordine etmek,
- Kurumsal Dış Değerlendirme ekibinin kurum ziyaretlerini organize etmek.
- YÖKAK Görevlendirmesi ile diğer üniversitelerin Dış Değerlendirmelerinde değerlendirici olarak görev almak.