

Öğretim Elemanı Alım İlanı
Üniversitemiz
- Hakkımızda
- Genel Bilgi
- Misyon ve Vizyon
- Değerlerimiz
- Kurucu Vakıf
- Tanıtım Kataloğu
- Galeri
- Video Galeri
- Kurumsal
- Mevzuat
- Rektörlüğe Bağlı Birimler
- İş Akış Şemaları
- Logomuz
- Stratejik Plan
- Bağış
- Organizasyon Şeması
- Yönetim
- Mütevelli Heyeti
- Rektörlük
- Genel Sekreterlik
- Üniversite Senatosu
- Üniversite Yönetim Kurulu
- İdari Birimler
Tarih: 10.02.2022
10 Şubat 2022 PERŞEMBE | Resmî Gazete | Sayı : 31746 |
Lokman Hekim Üniversitesi Rektörlüğü’nden
Üniversitemize bağlı birimlerde istihdam edilmek üzere, 2547 sayılı Yükseköğretim Kanunu, 12.06.2018 tarihli Resmi Gazete’de yayınlanan Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma Yönetmeliği, 09.11.2018 tarihli Resmi Gazete’de yayınlanan Öğretim Üyesi Dışındaki Öğretim Elemanı Kadrolarına Yapılacak Atamalarda Uygulanacak Merkezi Sınav ile Giriş Sınavlarına İlişkin Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmelik ve Lokman Hekim Üniversitesi Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma Kriterleri Yönergesi’nin ilgili maddelerinde belirtilen koşullara göre öğretim elemanları alınacaktır. Başvuru Süresi: 10 ŞUBAT 2022 - 24 ŞUBAT 2022 Son Başvuru Tarihi: 24 ŞUBAT 2022 Saat:17.00 Araştırma ve Öğretim Görevlisi için Sınav Takvimi: Ön Değerlendirme Sonuçları İlan Tarihi: 28 ŞUBAT 2022 Giriş Sınavı Tarihi: 02 MART 2022 Sonuç Açıklama Tarihi: 04 MART 2022 1- PROFESÖR KADROLARI İÇİN (Başvuru Dilekçesi) Profesör kadrolarına başvuran adayların özgeçmiş̧ (YÖK formatlı), iki (2) adet fotoğraf, nüfus cüzdanı fotokopisi, askerlik durum belgesi ile lisans, yüksek lisans, doktora veya uzmanlık belgesi ve doçentlik belgesinin onaylı suretleri (noter onaylı veya aslı getirilmek şartıyla Üniversitemizce onaylanabilir) ve 6 (altı) adet salt okunur CD kaydı veya taşınabilir bellek (doçentlik yabancı dil belgesi, diploma örnekleri, özgeçmiş ve yayın listesi, bilimsel çalışma ve yayınlarını kapsayan) ile Üniversitemiz Personel İşleri Koordinatörlüğüne şahsen veya posta yolu ile müracaat etmeleri gerekmektedir. Ayrıca, “Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma Yönetmeliği’nin” 14. maddesi gereğince yayın listelerinde başlıca araştırma eserlerini belirteceklerdir. 2- DOÇENT KADROLARI İÇİN (Başvuru Dilekçesi) Doçent kadrolarına başvuran adayların özgeçmiş (YÖK formatlı), iki (2) adet fotoğraf, nüfus cüzdanı fotokopisi, askerlik durum belgesi ile lisans, yüksek lisans, doktora veya uzmanlık belgesi ve doçentlik belgesinin onaylı suretleri (noter onaylı veya aslı getirilmek şartıyla Üniversitemizce onaylanabilir) ve 4 (dört) adet salt okunur CD kaydı veya taşınabilir bellek (doçentlik yabancı dil belgesi, diploma örnekleri, özgeçmiş ve yayın listesi, bilimsel çalışma ve yayınlarını kapsayan) ile Üniversitemiz Personel İşleri Koordinatörlüğüne şahsen veya posta yolu ile müracaat etmeleri gerekmektedir. 3- DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ KADROLARI İÇİN (Başvuru Dilekçesi) Doktor Öğretim Üyesi kadrolarına başvuran adayların özgeçmiş (YÖK formatlı), iki (2) adet fotoğraf, nüfus cüzdanı fotokopisi, askerlik durum belgesi ile lisans, yüksek lisans, doktora ve uzmanlık belgelerinin onaylı suretleri (noter onaylı veya aslı getirilmek şartıyla Üniversitemizce onaylanabilir) ve 4 (dört) adet salt okunur CD kaydı veya taşınabilir bellek (yabancı dil belgesi, diploma örnekleri, özgeçmiş ve yayın listesi, bilimsel çalışma ve yayınlarını kapsayan) ile Üniversitemiz Personel İşleri Koordinatörlüğüne şahsen veya posta yolu ile müracaat etmeleri gerekmektedir. 4- ÖĞRETİM ve ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ KADROSU İÇİN (Başvuru Dilekçesi) 1 - Dilekçe (Başvuru dilekçelerinde başvurulan kadronun, Birimi, Unvanı ve Adayın iletişim adresleri (adres, telefon no, e-posta vs.) açıkça belirtilecektir. 2 - Nüfus Cüzdanı Fotokopisi, 3 - Özgeçmiş,(YÖK Formatında) 4 - Erkek Adaylar için askerlikle ilgili terhis, tecil veya muaf olduğunu belirten belge, (e-devletten barkodlu) 5 – Lisans-Lisansüstü Diploma fotokopileri (noter onaylı veya aslı getirilmek şartıyla Üniversitemizce onaylanabilir) 6 - Yabancı yükseköğretim kurumu mezunlarının diplomalarının Üniversitelerarası Kurulca denkliğini gösterir belgenin fotokopisi (onaylı belge) 7 - Resmi Transkriptler (Lisans Eğitimi ile ilgili) (onaylı belge) 8 - ALES Belgesi 9 - 2 Adet biyometrik fotoğraf (son altı ay içinde çekilmiş olmalı) 10 - Yabancı Dil Belgesi 11 - Tecrübe durumunu gösterir belge (İlan edilen kadroya bağlı olarak alınacak) (onaylı belge) 12 - Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK), Hizmet Takip Programından (HİTAP) alınan Hizmet Belgesi (Halen bir kamu kurumunda çalışmakta olanlar ile ayrılmış olanlar getireceklerdir.) (onaylı belge) 13 - Herhangi bir adli sicil kaydı olmadığına dair belge (E-Devlet üzerinden alınan belge) Genel şartlar (1) Bu Yönetmelik kapsamındaki öğretim elemanı kadrolarına yapılacak atamalarda;- a) 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 48 inci maddesinde belirtilen şartları taşımak,
- b) ALES’ten en az 70, Yükseköğretim Kurulu tarafından kabul edilen merkezi yabancı dil sınavından en az 50 puan veya eşdeğerliği kabul edilen bir sınavdan bu puan muadili bir puan almış olmak gerekir. Merkezi sınav muafiyetinden yararlanmayı talep edenlerin ön değerlendirme ve nihai değerlendirme aşamalarında ALES puanı 70 olarak kabul edilir.
- Yabancı ülkelerden alınan doktora, doçent ve profesörlük diploması ile unvanların Üniversitelerarası kurulca eşdeğerliliğinin onaylanmış olması gerekmektedir.
- Herhangi bir kamu kurumunda çalışanlar (daha önce çalışıp ayrılmış dahi olsalar) çalıştıkları kurumdan alacakları disiplin soruşturması geçmişini ve ayrılma nedenini de içerir onaylı hizmet belgesi ile askerlik durum belgelerini müracaat belgelerine ekleyeceklerdir.
- Başvuruda noter onaylı olarak istenilen belgelerin aslı görülmesi halinde “aslı gibidir” onayı Üniversitemizce yapılabilecektir.
- Başvuru dilekçesinde adaya ait tüm iletişim bilgileri (cep, iş, ev telefonu ve e-posta adresi) belirtilecektir.
- Başvurular şahsen veya posta ile yapılacak olup, posta yoluyla yapılan başvurularda son başvuru tarihi saat 17.00’den sonra ulaşan dosyalar dikkate alınmayacaktır.
Fakülte/Bölüm/Meslek Yüksekokulu | Unvan | Anabilim Dalı/Bilim Dalı/Bölüm/Program | Kadro Sayısı | Açıklama |
Tıp | Profesör | Deri ve Zührevi Hastalıklar (Dermatoloji) | 1 | Tıp Doktoru ve dermatoloji uzmanı olmak. |
Tıp | Profesör | Göğüs Hastalıkları | 1 | Tıp Doktoru ve göğüs hastalıkları uzmanı olmak, tıp eğitiminde doktora yapıyor olmak. |
Tıp | Doçent | Radyoloji | 1 | Tıp Doktoru ve radyoloji uzmanı olmak, girişimsel radyoloji alanında çalışmaları olmak. |
Diş Hekimi | Profesör/Doçent/Dr. Öğretim Üyesi | Restoratif Diş Tedavisi | 1 | Diş Hekimi ve restoratif diş tedavisi doktorası/uzmanı olmak. Yükseköğretim kurumlarında İngilizce ders verebilecek niteliğe sahip olmak. |
Eczacılık | Öğretim Görevlisi | Farmasötik Kimya | 1 | Eczacı ve farmasötik kimya’da doktora yapıyor olmak. |
Eczacılık | Araştırma Görevlisi | Farmasötik Teknoloji | 1 | Eczacı ve farmasötik teknoloji’de yüksek lisans veya doktora yapıyor olmak. |
Eczacılık | Araştırma Görevlisi | Biyokimya | 1 | Eczacı ve biyokimya’da yüksek lisans veya doktora yapıyor olmak. |
Sağlık Bilimleri | Öğretim Görevlisi | Hemşirelik | 1 | Hemşirelik lisans mezunu olmak ve halk sağlığı hemşireliği alanında doktora yapıyor olmak. |
Sağlık Bilimleri | Öğretim Görevlisi | Ergoterapi | 1 | Fizyoterapi ve Rehabilitasyon lisans mezunu ve ergoterapi alanında doktora yapıyor olmak. |
Sağlık Bilimleri | Dr. Öğr. Üyesi | Beslenme ve Diyetetik | 1 | Beslenme ve Diyetetik lisans mezunu ve beslenme ve diyetetik alanında doktora yapmış olmak. |
Spor Bilimleri | Dr. Öğr. Üyesi | Antrenörlük | 1 | Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu mezunu ve spor bilimleri doktorası yapmış olmak. 3. kademe yüzme antrenörlüğü belgesine sahip olmak. |
Spor Bilimleri | Dr. Öğr. Üyesi | Antrenörlük | 1 | Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu mezunu ve beden eğitimi ve spor bölümünde doktora yapmış olmak. Sportif yardımseverlik etkinlikleri üzerinde çalışmaları olmak. |