

Kurumsal
- Hakkımızda
- Kuruluş
- Misyon, Vizyon ve İlkeler
- Üst Yönetim Beyanı
- Politika
- İslami Çalışma Kuralları
- Helal Akreditasyon
- Markalar/logolar
- Organizasyon Şeması
- LHUHAM Genel Tanıtım Broşürü
- Basında Biz
- Yönetim
- Yönetim Kurulu
- Merkez Müdürü
- Belgelendirme Koordinatörü
- Danışma Kurulu
- Tarafsızlığı Koruma Komitesi
- Helal Belgelendirme Komitesi
- İtiraz ve Şikayet Komitesi
İTİRAZ ve ŞİKAYET
- İtiraz: LHUHAM’dan helal uygunluk değerlendirme hizmeti alan kuruluşların, kendilerini ilgilendiren konularda LHUHAM tarafından alınan kararlara karşı yaptıkları başvurudur.
- Şikâyet: LHUHAM’ın uygunluk değerlendirme hizmeti verdiği kuruluşların, LHUHAM’dan aldıkları hizmetlerden veya LHUHAM’dan uygunluk değerlendirme hizmeti alan kuruluşların ürünlerini kullanan veya hizmetlerinden faydalananların veya etkilenenlerin duydukları memnuniyetsizlikleri ile ilgili başvurulardır.
Merkez tarafından yürütülmekte olan helal uygunluk değerlendirme (helal belgelendirme) faaliyetleri kapsamında; itiraz ve şikâyet başvurularının kabul edilmesi ve değerlendirilmesine ilişkin usul ve esaslar LHUHAM İtiraz ve Şikâyet Prosedürüne göre yürütülmektedir.
Prosedüre aşağıdaki bağlantıya tıklayarak ulaşabilirsiniz.
İtiraz ve şikayet başvurularınızı LHUHAM İtiraz ve Şikayet Formunu doldurarak helal@lokmanhekim.